بهینه سازی ساختار سایت قسمت 1 – title (تیتر)
بهینه سازی ساختار سایت قسمت 1 در خدمت همه دوست داران طراحی وب سایت هستیم.
امروزه با سایت ساز های متن باز مانند وردپرس، پرستاشاپ مجنتو و … بهینه سازی سایت کاملا متفاوت و راحت تر شده است.
زیرا کاربران دیگر درگیر طراحی وب نیستند و افزونه ها این نکات را برای آنها رعایت میکنن.
اما امروز برای کسایی که علاقه به طراحی وب دارند مبحث ِtitle (تیتر) را مطرح میکنیم.
بهینه سازی ساختار سایت 1
به آموزش بهینه سازی ساختار سایت خود برای گوگل و دیگر موتورهای جستجو خوش آمدید.
در این آموزش تکنیک هایی را توضیح خواهیم داد تا شما بتوانید سایتتان را به گونه ای طراحی کنید که برای گوگل و موتورهای جستجوی دیگر، به آسانی و کلی ایندکس شود.
پیاده سازی مطالب این سایت باعث می شود که موتورهای جستجو به راحتی سایت شما را ایندکس کنند.
بهینه سازی ساختار سایت در بعضی موارد، نیازمند تغییراتی در وب سایت است که انجام برخی از این تغییرات برای سایت شما، بسیار حیاتی هستند.
اما در زمانی که این تغییرات در سایت اجرا شوند، تأثیر به سزایی در نتایج جستجوی سایت شما خواهند گذاشت.
ممکن است شما با بسیاری از موضوعات در این سایت آشنا باشید، ولی ممکن است بیشترِ آنها را در سایت خود اعمال نکرده باشید.
مهمترین نکته برای بهینه سازی سایت، هدف شما برای دریافت، کاربر هدف، از موتورهای جستجو است.
باید با خودتان بگوئید که چه کاربرانی را می خواهید.
در حقیقت بهینه سازی سایت به معنی جایگاه بهتر داشتن در زمینه کاربران هدف شما است.
سایت شما ممکن است بزرگ تر یا کوچکتر از این سایت با مقالاتی متفاوت باشد.
ولی مطالبی که در این سایت بیان می شود، می تواند در ساختار دیگر سایت ها نیز پیاده سازی شود.
امیدوارم این سایت باعث شود که ساختار سایت شما بهینه شده و در نتایج جستجو در مکان مورد نظر خود قرار گیرید.
ساخت تیترهای یکتا برای صفحات سایت
تیتر سایت، بیانگر موضوع سایت شما، به کاربران و موتورهای جستجو می باشد. تگ
باید میان تگو کدهای HTML قرار بگیرد. در حالت ایده آل شما باید برای هر کدام از صفحات سایتتان تیترهای یگانه داشته باشید.
اگر صفحه سایت شما در نتایج موتورهای جستجو قرار بگیرد، تیتر صفحه سایت شما در اولین خط نتیجه جستجو قرار خواهد گرفت.
این خط به صورت درشت نمایش داده می شود.
این به کاربران کمک می کند، که آیا این سایت با کلمه جستجوی آنها مطابقت دارد یا خیر؟
تیتر صفحه اصلی سایت شما می تواند شامل نام سایت شما، یا نام تجاری شما و یا اطلاعات خیلی مهم در زمینه تجارت شما باشد.
کاربر این عبارت را جستجو می کند.
این گونه سایت شما را در نتایج نشان می دهد.
شیوه های مناسب برای انتخاب تیتر صفحات در بهینه سازی ساختار سایت قسمت 1
1. تیتر سایت بیانگر مطالب و موضوعات سایت است. – پس تیتری را انتخاب کنید که به خوبی با مطالب شما ارتباط برقرار کند.
اجتناب کنید از:
– تیتری که به مطالب سایت شما هیچ ارتباطی ندارد.
– استفاده از تیترهائی که به صورت اولیه در نرم افزارهای طراحی سایت ایجاد می شوند. مانند: Untitled یا New Page 1
2. انتخاب تیترهای یگانه برای هر صفحه – هر صفحه سایت شما باید دارای یک تیتر منحصر به فرد باشد، این کار به گوگل کمک می کند تا آن صفحه را از صفحات دیگر مجزا کند.
اجتناب کنید از:
– قرار دادن یک تیتر در تمامی صفحات و گروه صفحات سایت.
3. مختصر و مفید – تیترها می توانند کوتاه و حاوی اطلاعات مفید باشند. اگر تیتر سایت از حدی بیشتر باشد، گوگل فقط بخشی از آن را در نتایج جستجو قرار می دهد.
اجتناب کنید از:
– تیترهایی با کلمات زیاد استفاده کنید، که برای کاربر سودمند نیست.
– استفاده از کلمات کلیدی غیر ضروری.
بهینه سازی ساختار سایت قسمت 2 و بهینه سازی ساختار سایت قسمت 3 در بهینه سازی و سئو سایت را نیز مطالعه کنید!
با ما همراه باشید.
دیدگاهتان را بنویسید